نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2164
-
الف
+

درخواست «پژمان بازغی» از مردم برای جدی گرفتن کرونا

«پژمان بازغی» با به اشتراک گذاشتن تصویری معنادار در صفحه اینستاگرام خود از مردم خواست کرونا را جدی بگیرند.

به گزارش آی فیلم 2 ، جامعه فرهنگی و هنری همواره از تاثیرگذاری و مقبولیت زیادی در میان مردم برخوردار هستند چنانکه در بسیاری از مقاطع حساس اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش هنرمندان به عنوان صنفی پیشرو و تاثیرگذار در عبور از بحران ها بسیار چشمگیر بوده است.

شاید مهم ترین و برجسته ترین اتفاقی که در روزهای اخیر و در فضای اینستاگرام هنرمندان به وقوع پیوست،« تقویت و افزایش فرهنگ مردم» و «آشنایی آنها با ابعاد مختلف ویروس کرونا و میزان خطرات ناشی از آن» بوده است چراکه بسیاری از هنرمندان با بازنشر و حتی تولید برخی ویدیوهای شخصی به آموزش همگانی و آگاهی بخشی مردم پرداخته اند که اگر منصف باشیم تاحد زیادی موفق هم بوده اند.

استقبال مردم از پست ها و میزان لایک و تعداد کمنت ها شاید یکی از نمونه های مهم و برجسته توفیق این اقدامات به شمار می رود.

در همین راستا، «پژمان بازغی» بازیگر و گرداننده تلویزیون اخیراً پستی را درخصوص عواقب ماسک نزدن نشر کرد و از پرسونل صحی به خاطر ایستادگی و تحمل این شرایط قدردانی کرد.

پژمان بازغی

گفتنی که سریال های «آژانس دوستی» ، «گمشدگان»، «روزهای بی قراری» و «فاکتور 8» با بازی «پژمان بازغی» از آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

م آ

 

نظر شما
ارسال نظر